Σάββατο 24 Μαΐου 2008

7 πηγες

συναντιεμαι με την Γ.το μερος ειναι ηρεμο, με τα ψηλα δεντρα του, τα παπακια του , τα παγωνια και το ρυακι που κυλα...
νοιωθω σιγα σιγα να ηρεμω, και καταληγουμε να κοιταμε τα ακροβατικα των λιμπελουλων...
εχω μια θλιψη στη θεση της καρδιας, και με τσιμπαει με μικρους σιγανους ηχους,
στην εφημεριδα ,τιτλος,"το τσουναμι της πεινας..."σκεφτομαι ποσοι και ποσοι θα πεθανουν, ποσα παιδια πονανε παντου με το που γεννιουνται,ετσι μουρχεται να παρω τον Κ. να του πω οτι θελω μια αγκαλια, τελευταιο καιρο ξυπναω με κατι ονειρα πανω στο δερμα μου,με μια πεινα σαρκικη, σηκωνομαι βασανισμενη, αφου εχω αγγιξει το σωμα μου ,φτανοντας στην ηδονη, σηκωνομαι τρεκλιζοντας, και βαζω μουσικη ...ειμαι σε μια αδρανεια, εχω μαλλον γλυστρησει μαλακα σε μια αλλη παραλληλη πραγματικοτητα, την μια απο τις αορατες, ειμαι μια χαμενη ταξιδιωτησα μεσα σε μια νουβελλα του Μπορχες...

Δεν υπάρχουν σχόλια: